🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 از دست تو

(ثبت: 267081) دی 26, 1402 

 

درد، آواز است
تسکینم می‌دهد
با خاطرات گرم
وَ می‌نوازدم به آغوشی بی‌ انتها
که هنوز عطر تو را دارد

به قاب‌های عکست
که پشت و رو کرده‌ام
اندوهِ دوری‌ات
طوفانی‌ست
آن‌سوتر از طاقت من

ای کاش
نور بیشتری براین اتاق تابیده بود
بر این تخت و کتابخانه و میز مطالعه
بال های من تشنه‌ی نورند
و تنها در نور
پرواز می‌کنند

یادت باشد
بی آن که به من بیاموزی
چگونه با نبودنت کنار بیایم،
ترکم کردی و رفتی
نخند و نگو
که از دست تو
به بهشتی آرام و شاد
سفر کرده‌ام

اندوه تلخی
فرا گرفته است
تمام تنم را
درست مانند یک برگ پاییزی
در آستانۀ سقوطش
که خوب می‌داند
هیچ راهی نیست
برای نیفتادن

اینک، بگذار من بخندم و بگویم
برای تو
که از دست من
به بهشت رویاهایت گریخته‌ای،
دردی دارم
گرم و تازه
که همه‌اش آواز است

آوازی به رنگ عکس‌ها و عطر اتاقت

 

1402.06.01

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 26, 1402

    سلام و درود بر دخت فرزانه ام

    خدا رحمت کناد مادری که در دامان پر مهرش گوهری چون شما را پروراند.

    جان قدرتمندش قرین رحمت الهی باد

  2. درود و احترام استاد بانوی ادبیات و اندیشه
    شعر ی است با درد جانسوز دوری از مادر آسمانی
    در اوج عاطفه سروده شده است با احساس زلال و عمیق.
    خداوند روح پاک مادر عزیزتان را در پناه رحمت خویش در اعلی درجات بهشت همیشگی شادمانه گرداند

  3. معین حجت

    دی 26, 1402

    دردو بانو نوری …
    لذت بردم …
    از مطالبی نیز که در زیر شعر استاد طارق در مورد چگونگی نقد نوشته بودید بهرمند شدم و با شما هم عقیده ام …
    👏👏👏🌺🌺🌺

  4. مينا امينی

    دی 26, 1402

    دردی که با خوانش این شعر تازه و تازه و تازه تر میشود…

    ❤️

  5. علی معصومی

    دی 26, 1402

    درودها
    استاد بانو نوری عزیز
    🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌹🌿🌹

  6. اکبر رشنو

    دی 27, 1402

    درود ها
    عااالی و سلیس💐💐💐🌺🌺🌺🌷

  7. درود خانم نوری
    قلمتان نویسا
    با آرزوی توفیق الهی 🌹🌹

  8. درود زیبا سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘⚘
    ⚘⚘⚘
    ⚘⚘

  9. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    هم شعرت زیباست
    وهم دکلمه ات زیباست
    وهم اندیشه ات زیباتر
    درپناه حق باشید
    ⚘⚘⚘⚘❤
    رقص قلمتان ابدی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا