🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تبر آمد درختان را زمین زد

(ثبت: 258969) خرداد 7, 1402 
تبر آمد درختان را زمین زد

تبر آمد درختان را زمین زد
لگد بر گردن گلها همین زد

به روح پاک باران ناسزا گفت
به پرواز کبوتر خنجر این زد
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    خرداد 8, 1402

    درود بر شما
    زیباست 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا