🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه ای به رنگ بارون …

(ثبت: 259065) اردیبهشت 10, 1402 
ترانه ای به رنگ بارون …

ترانه ای به رنگ بارون …

واسه بارونای چشمات
یه تـرانـه ای ســرودم
حس خـوب اون نگاتو
بـه بهانـه ای سرودم

دفتـــر تـــرانــه ام را
من به اسم تو گذاشتم
تک تک واژه هایی که
من ازت خاطره داشتم

حـالا حس خـوبی دارم
که توهـم کنارم هستی
خیلی ممنونم ازت که …
قدر عشقمو دونستی

شعـر من رسیده آخـر
چی بگم که خوندنی شه
الـهی عشق من و تو
تا ابد هـم موندنی شه
***
میر حمزه طاهری هریکنده ای نوپا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 10, 1402

    درودتان.
    ترانه‌ی خوش‌آهنگ و خوش ساختی‌است.
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام

    ترانه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام و درود ی به صفای باران بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا