🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تردید

(ثبت: 258592) فروردین 29, 1402 
تردید

 

تردید
بادکنکی‌ست
نخ به شاخه‌ی ایمان
دیر یا زود
باد یا شاخه
یکی
از تردید می‌جنبد …

 

آرمان پرناک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):