🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازمانده

(ثبت: 258002) فروردین 19, 1402 
بازمانده

 

با نگاهی لغزان

با خاطراتی پریشان

نشسته بود

تنها بازمانده‌ی بهمن

بر تیغه‌ی شانه‌ی کوه …

_ یک

تارِ

مو

مشکی _

 

” آرمان پرناک ”

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    سلام

    خیلی زیباست

    به گردِ تار سیاهی سپیدکان در رقص

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. آرمان پرناک

    فروردین 19, 1402

    سلام استاد عزیز
    زیبا حضور شماست
    سبز و سلامت باشید
    🙏🙏❤️

  3. غلامحسین جمعی

    فروردین 22, 1402

    نگاهی لغزان

    با خاطراتی پریشان

    نشسته بود

    تنها بازمانده‌ی بهمن

    بر تیغه‌ی شانه‌ی کوه …

    _ یک

    تارِ

    مو

    مشکی
    درود و سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم جناب پرناک دستمریزاد بخصوص در انتهای شعر که تصویر را شکستید و یا به نوعی پریشانش کردی ایهام بهمن را هم دوست داشتم 🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  4. آرمان پرناک

    فروردین 24, 1402

    درود بر استاد جمعی گرانقدر
    قدم رنجه کردید
    ممنون از حضور شریف
    سبز و سلامت باشید
    در پناه حق
    🙏🌺🌺❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا