🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تسبیح

(ثبت: 2920) آذر 17, 1395 
تسبیح

شعرپریسکه:

بگذارفقط!
یک تسبیح
مهمان نوازش 
سرانگشتان توباشم 

 ترکی

قوی فقط!
بیر تسبیح
بارماقووین باشینین نوازشینه
قوناق اؤلوم

به مازنی

بی یل فقط!
اتاتسبیح
ته سرانگاس نوازشی 
مهمون بووئم

زهرانادری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):