🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به حضرت ولی عصر

(ثبت: 213789) شهریور 2, 1398 

چقدر عاطفه¬ی بی¬قرار، شیدایی¬ست!

چقدر این دل چشم انتظار، شیدایی¬ست!

چرا تو این همه خوبی؟! نگارِ رفته به ناز!

چقدر خاطرِ این دلشکار، شیدایی¬ست!

شکوفه¬های گُلِ اشک، وا شدند به شوق

چرا که حادثه¬ی نوبهار، شیدایی¬ست

برای آمدنت، آب¬ها دعا کردند

عجب تَرَنُّمِ این کشتزار، شیدایی¬ست!

عزیزِ خاطرِ خوبان! یگانه¬ی دوران!

بِدان بِدان دلِ این دوستدار، شیدایی¬ست.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 2, 1398

    درود و ارادت
    جناب رضا پور نازنین
    زیبا سروده ای
    غزل انتظار را

    زنده باد

    به شوق صبح سپیدی که بزن به راه بیا
    که گوشه گوشه شهر و دیار شیدایی است
    👏👏👏👏👏🌿🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 2, 1398

    سلام و سپاس فراوان🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌿🙏🌹

  3. سیاوش آزاد

    آبان 20, 1401

    سلام
    شما که می توانید غزل خوب بسرایید امید که تداوم بخشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا