🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 243255) آذر 12, 1400 

#تنهایی

تنهایی ام
سکوت می نوشد
از جام شب
و در نوشانوش سیاهی
تنهایی اش را بالا می آورد

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 12, 1400

    تنهایی ام، تنهایی اش را بالا می آورد // مبنای روانشناختی قوی دارد این ایده.
    درودها 🌷👏🌷

  2. آذر 12, 1400

    سلام سپاسگزارم 🌹🌹🌹🌸🌸

  3. خسرو فیضی

    آذر 12, 1400

    . مهر بانوی فرزانه درودها 🌸
    . تنهایی درد نیست !! از تنهایی
    . اندیشه های نیکو بسازید 🌸
    . لطفا نظرات ارزشمند خود را از دوستان دریغ نکنید 🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا