🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 6310) تیر 28, 1397 

                  بنام خدا

                ” تنهایی “

چشم بستن به رُخت مایه ی رسوایی ماست
چشم بستن ز رُخَت جلوه ی بینایی ماست

مثل کوهی که به اجبار سلامی بکند
پاسخ سرد تو هم اوج هم آوایی ماست

مادرت قصه ی دشت پُر از آهو را گفت
“زوزه ی گرگ” در آن دشت چو لالایی ماست

با نگاهی به تو در فکر فرو می رفتم
ماه کامل شده و لحظه ی شیدایی ماست

گفته بودی بِسُرا شعر که تنها نشوی
ای دریغا که همین شعر ز تنهایی ماست …

               ——–
            علی رفیعی (امید)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (6):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا