🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنها

(ثبت: 254354) دی 12, 1401 
تنها

 

شاه بیت غزل ها شده
عشق
در ردیف دوست داشتن های خیالی
قافیه به قافیه
الهام می شود
بر آغوش های تهی
شعر می تپد
بر قالب تن هایی

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 12, 1401

    زیباااا ست

    درود بر شما بانو شهبازی گرامی

    💐🌿🙏👏👏👏

    شادکام باشید

  2. سلام و درود
    سپید زیبایی ست

  3. طارق خراسانی

    دی 12, 1401

    سلام

    بسیار عالی

    در پناهغ خدا 🌿👏👏👏👌🌹🌿

  4. سیاوش آزاد

    دی 12, 1401

    سلام
    استفاده از عناصر شعری در اثر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا