🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنگنای عقیده ها

(ثبت: 255906) بهمن 16, 1401 

 

به گلستانی که
ندارد حصارش دری برای مبادا
دیوها دریدند گلبن صد آلاله
شبزیان کاویدند دل هر غنچه
تا که نیازارد شمیمی شامهٔ شیطان را
و
جهان چنین گشت جولانگه شر
حالیا که خیر رمیده بود به پستوی قنداق ها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1401

    سلام و درود

    خیرمقدم 🌱🌹🌹🌹🌱

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌🌹🌱

  2. مهرداد مانا

    بهمن 16, 1401

    سلام بر دوست خوبم
    چقدر خوب شد تشریف آوردید
    به این صفحه برخواهم گشت اگر توفیقی بود

  3. خاک پایتان هستیم خدمت میرسیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا