🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلخ بود……

(ثبت: 265889) آذر 5, 1402 

 

تلخ بود
قصهٔ تلواسهٔ ظریفانهٔ زنی
در حصار بازوان خشن مردی
که مجبورش می کرد به تماشای دنیا از انعکاس مردمکان او
تلخ بود
غصهٔ زنی که
گشایش گرهٔ گیسوانش
هر روز یاد می آوردش گرهٔ طناب دار
و
بس تلخ تر بود وُ سخت تر
شکافتنِ سینهٔ ناشکوفایِ سرو
آنگاه که باغبان از هراس رویش
تبر هرس را
کور می چرخاند حتی……
پیِ رویای روئیدن

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 5, 1402

    و
    بس تلخ تر بود وُ سخت تر
    شکافتنِ سینهٔ ناشکوفایِ سرو
    آنگاه که باغبان از هراس رویش
    تبر هرس را
    کور می چرخاند حتی……
    پیِ رویای روئیدن

    سلام و‌درود‌

    تاثیر گذار و عالی ست

    در پناه خدا 🌹

  2. درود بر شما
    بسیار زیبا سروده ایداین واقعیت تلخ را
    😔 🙏🌺🌸😔 🙏🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا