🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه های پائیزی

(ثبت: 265658) آبان 27, 1402 

 

پائیز
با نفسهای نمناکش
در کوچه باغ خلوت خیالم
عشق را
خرامان به آغوشم نشانده
آه…..
انارِ سرخِ گونه هایش
با نرمی نجوای دلربایش
چه خوش تعبیریست از
رویای حوری وُ حوض
که از عشق لیلی
قلم را مجنونِ هفت خط می کند
.
.
.
پشت این نگاهِ پرت
پستویِ این سکوتِ سرد
آتش عشقیست که
خواهد خاست روزی
از خاکستر خویش
بر باد می دهم این
نهی نامهٔ منفورِ حرمان
که بس بی ترحم
داده بر باد عاشقیم را
ثانیه ها را
چنان می آویزم به گرهٔ زلفانت
که
بی رقص تو
نگذرد لحظه ای عمرِ بی بهای من
.
.
.
از تلالوی لبالب جام لبانت
دل  به دریا زدم
در دلهره ای وسوسه انگیزِ
که شاید صیدم شود آن
مرواریدِ مجنون نیافته!!
افسوس…… اما چنان
جان غرقاب وُ روح
گشت ملول که
دگر یارای نجاتم نیست
هیچ نجات غریقی

 

 

 

نظرها
  1. لذت بردم🌺

  2. طارق خراسانی

    آبان 27, 1402

    از خاکستر خویش
    بر باد می دهم این
    نهی نامهٔ منفورِ حرمان
    که بس بی ترحم
    داده بر باد عاشقیم را
    ثانیه ها را
    چنان می آویزم به گرهٔ زلفانت
    که
    بی رقص تو
    نگذرد لحظه ای عمرِ بی بهای من

    درودها بر استاد خانمحمدی عزیز
    دلتنگتان‌ بودم‌
    خیرمقدم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌹

    • بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم جناب آقای خراسانی عزیز و گرانمایه زنده و پاینده باشید

  3. طلعت خیاط پیشه

    آبان 28, 1402

    درود بر شما
    🌷🌸🌷🌸🌷🌸🌿🍃

  4. غلامحسین جمعی

    آبان 30, 1402

    درود و سپاس جناب خانمحمدی بزرگوار

    دست مریزاد زیبا بودند و خواندنی

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا