🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن وُ زندگی

(ثبت: 266028) آذر 11, 1402 

 

به این قبیله که ارزش سبزه
به چریدن وُ تقدیس باران
برای نانست
به این قبیله که بلوغ
سن سر به نیستی دختران
در دامن تقدیر وُ همه حسرتِ زنان
مرد بودنست
من مولود نامیمون کدامین اندیشه ام؟؟
که
برای رویش
باران را تقدیس وُ برای زیستن
زن را می ستایم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا