🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تومورِ تورم

(ثبت: 257278) اسفند 23, 1401 

 

هی…… پارسال همین نوروز
از بی مایگیِ جیبهایمان
پسته ها خندان وُ ماهیان رقصان
باز اما دلالتمان دادند
به نوروزی دیگر وُ بادام هندی
افسوس امروز نَهْ پسته وُ بادام هندی
که حتی چلغوزِ افغانی هم می خندد به ریشمان

(چلغوز نوعی دانه شبیه بادام است که بیشتر محصول افغانستان می باشد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 23, 1401

    درود جناب خانمحمدی
    واقعیتی تلخ
    شاد و سلامت باشید🌷🌷

  2. مهرداد مانا

    اسفند 23, 1401

    سلام
    اتفاقا چلغوز را مصرف کردم و به نظرم بدترین تخمه ی جهان است 😅😅

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 24, 1401

      درود بر شما ارجمند و گرانمایه…. آره کنایه به خالی بودن جیبها و سقوط ارزش پول ملیست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا