🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو را بهانه می کنم

(ثبت: 2927) آذر 18, 1395 

تو را بهانه می کنم

و باز
با تب قلم
به صحن شعر می روم
و با طناب واژه ها
تو را
به شام زلف خود
به عشق بند می زنم،
تو را بهانه می کنم
با تو به عشق می رسم

و باز

کنج دفترم

به شعر می کشم تو را

و از شب نگاه تو
در ازدحام

بی صدای گریه ها

پر از عبور می شوم
تو را بهانه می کنم
و باز

با خیال تو
میان خلوت تَنَت
به سمت”بوسه” می روم…

ماهک_16/آذر/95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):