🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو شهرآشوب می فهمی؟!

(ثبت: 261699) تیر 17, 1402 

تو شهر آشوب می فهمی؟

زبان عاشقم وابسته ی نام تو خواهد بود
لبان تشنه ام در نشئه ی جام تو خواهد بود

تمام کوچه های شهرک بابونه می دانند
زمانم چکه چکه نذر پیغام تو خواهد بود

همان روزیکه جلد دانه و دامت شدم گفتم
گمانم این کبوتر ساکن بام تو خواهد بود

نمی دانم چه خواهی کرد اما خوب میدانم
جهانم بسته موی سرانجام تو خواهد بود

اگر چه زورقی در پهنه ی اموج و طوفانم
مکانم ساحل دریای آرام تو خواهد بود

زمانی را که راه قبله را گم می کنم گوئی
نشانم انحنای خط اندام تو خواهد بود

سرم را دار خواهی زد تو شهر آشوب می فهمی؟
امانم بر سر تدبیر و فرجام تو خواهد بود

♤♤♤

 

 

 

 

نظرها
  1. سیامک عشقعلی

    تیر 17, 1402

    درود بر شما آقا عالی بود
    قلمتون مانا 💚🌻🌷

  2. معین حجت

    تیر 17, 1402

    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 17, 1402

    احسنت جناب معصومی ارجمند
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  4. طارق خراسانی

    تیر 18, 1402

    سلام جناب معصومی عزیز

    اشعار شما همیشه زیبا و دلچسب هستند

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  5. سینا دژآگه

    تیر 18, 1402

    بسیار زیباست👏🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا