🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو چشمه ی زمزمی

(ثبت: 243075) آذر 5, 1400 

رباعی

تو چشمه ی زمزمی و من تشنه ی آب

سیراب شوم زعشق ای همدم ناب

تو یوسف گم گشته و من در طلبت

مانند زلیخا شده ام در تب و تاب

فرخ لقا فتحی

 

 

 

 

نقدها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 5, 1400

    سلام و سپاس
    بهتر از رباعی های قبلتان بود فرخ لقای عزیز

    • فرخ لقا فتحی

      آذر 6, 1400

      سلام
      پیرایه جان ممنونم از حسن توجه نابتون

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 5, 1400

    تو چشمۀ زمزمی و من تشنۀ آب

    درودها بانو فتحی عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سلام و درودها و احسنت بر شما 🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    آذر 5, 1400

    سلام و درود بر فاتح قله های بلند رباعی
    سرکار خانم فرخ لقای فتحی

    مانند همیشه زیبا و گرم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • فرخ لقا فتحی

      آذر 6, 1400

      سلام استاد
      بزرگوارید
      سپاس از حضور همیشه سبزتان

  4. درودها بانوی گرانقدر🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا