🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاده

(ثبت: 257613) فروردین 10, 1402 

 

با جاده های منتظر
آمدنت را به تماشا نشسته ام
چند پاییز
اشک بریزم
و چند زمستان یخ بزند
تا دعاهایم
درباور جاده سبز شود

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. فاضله هاشمی

    فروردین 10, 1402

    در باور جاده
    رفتن زیباست
    منتظرت ایستاده ام
    کنار بودنت
    فاضله هاشمی غزل

  2. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. علی معصومی

    فروردین 10, 1402

    خطوط امدنت را ببین
    به چهره من
    هنوز سمت تو را
    بی بهانه می کردند
    کدام را نرفته
    کدام قبله عشق…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا