🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جام هیچ لبالبم تشنه است

(ثبت: 210541) خرداد 17, 1398 

من خودم سیرم ولبم تشنه است
صبح زود وسر شبم تشنه است

بی علی کافرم به چشمانت
سینه ی تنگ مرحبم تشنه است

شده ام مثل آسمان روشن
آسمانی که کوکبم تشنه است

گنبد سبز مسجد آهم
نخل بی برگ یاربم تشنه است

در زمستان من پر از برف است
جام هیچ لبالبم تشنه است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 17, 1398

    احسنت، لب لباب شعر گفتی آقا موسی عزیز، زیبا و پر مغز👌

  2. محمد م

    تیر 10, 1399

    خوب

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا