🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانان جان

(ثبت: 263042) مرداد 28, 1402 
جانان جان

مثل مه، نرم و ناز و جلوه کشان

همچو کوپایه، دل به دل_نگران

مثل حسّ نسیم

همچو شعر شمیم

مثل دیدار جنگل و باران

همچو جانبخش ترین واژه های جهان

ایمان، پیمان، جان، جانان

جانان جان(!)

دارمت دوست؛ دوستت دارم

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 28, 1402

    سلام و درود
    در پناه خدا
    شادکام باشید

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 28, 1402

      سلام و درود و سپاس تان
      خداوند،یار و نگهدارتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا