🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانم علی

(ثبت: 261644) تیر 23, 1402 

✅علے مولا علے مولا
✅علے مولا علے مولا

❤️جان پیغمبر علے
🧡ساقے کوثر علے
💛اے ـבل פּ ـבلبر علے
💚مولاے قنبر علے

💙جان جانانم علے
💜ـבین פּ ایمانم علے
❤️راـہ قرآنم علے
🧡شاـہ شاهانم علے

💛سکان‌ جهانـہ علے
💚سلطان جهانـہ علے
💙مهتاج בعاے علے
💜کلیـב زبانـہ علے

✅علے مولا علے مولا
✅علے مولا علے مولا

بهشتم ، ایوووون طلاے علے
اے جانها ؋ــבاے نام علے

🔹عنوان شعر : جانم علی

✅ #عشق_خوش_آرایش

✍شاعر : مهدی سلمانی

🆔 @MahdiSalmaniPoems

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1402

    یا علی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا