🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان فدای کسی که عاشق شد

(ثبت: 5729) فروردین 4, 1397 

شوق لب های تو به دل دارم
شور یک بوسه زان به سر دارم
گرچه دور  از تو ام  ولی دانم 
عاشقی ، از دلت خبر دارم 
«
بی تو سرد و سکوتِ شب هایم 
با تو خورشیدِ صبحِ فردایم 
بهترین های من بیا ، شاید  
شادی ام  رخ دوباره  بگشاید 
چشمِ زیبای تو مرا کافی ست 
با تو یک حجمِ ها ! فضا کافی ست
«

با تو ای روح سبز فروردین
زنده ام زندگانی  یعنی این 
عاشقت هستم و همه  دانند 
عاشقان پای عشق می مانند
«

تا خدا باشد و زمین باشد 
حرفِ من تا ابد همین باشد
جان فدای کسی که عاشق شد 
دلبری کرد و یارِ طارق

 طارق خراسانی
4 فروردین 1397 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):