🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جبهه ی احساس

(ثبت: 223757) اسفند 21, 1398 

 

شاعران با یک قلم هر بار غوغا میکنند
چهره ی احساس را در ذهن پیدا میکنند

شعر را با نامِ خالق می نویسند بر صفحه
عبرتِ امروز خود تدبیرِ فردا می کنند

یک غزل یا یک دوبیتی روی کاغذ میبرند
حاکمانِ شهر را با شعر رسوا می کنند

شاعری دیوانگی نیست عده ای در غفلتند
شاعران با شعرشان تدریسِ رویا میکنند

شاعران رزمنده گانِ جبهه ی احساسند
این هنر را تا همیشه مُهرِ دنیا میکنند

رسول مهربان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 21, 1398

    سلام
    منتظر آرای شما در بخش مطالب و بخش اشعار برای مشخص شدن برگزیدگان هفته-2 هستیم. سپاس
    http://sherepaak.com/223580/–2

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا