🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خریدار

(ثبت: 241626) شهریور 18, 1400 

 

از دلــخوشـی گـفتی رَفیق، دل خوشی سیری چند؟
یک جوان میگفت با خالقِ خود، ای خدا پیری چند؟
زنـدگی دیـگر مـثـل سابـق نیـست درد شده
مـن خـریـدارم بـگو، روز و شب بدونِ درگیری چند؟
این جهنم ساکت و سرد است اما سوختیم
آن جـهـنم بهتر است، اسلحه سوی دَرَک تیری چند؟

رسول مهربان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا