🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نا اُمید

(ثبت: 235838) بهمن 10, 1399 

 

بـر چـهـره ی مَردُم زِ خنده اثری نیست
از شور و شعف نزدِ جوانان خبری نیست
امید به فردا، دگر نیست در این شهر
چون هر چه دویدیم ، آخر ثمری نیست

رسول مهربان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 10, 1399

    🌼🌺🌼🌺🌼🌺🌼

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 10, 1399

    دستمریزاد گرامی
    درود درود
    🌸🌼🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا