🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مَرد

(ثبت: 240610) تیر 25, 1400 

 

گاه گاهی حقِ مَرد است که طوفانی شَوَد
خـسـته از عالم به وقتِ غصه بارانی شَوَد
حقِ مَرد است برایِ صبرِ خود گریه کُنَد
چـون درونِ دردهـا هـر لحظه زندانی شَوَد
مـرد یـک بـازیـگر و در مشکلاتِ زندگی
صـبـح و شـب آماده یِ اِجرایِ پایانی شَوَد

رسول مهربان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    تیر 25, 1400

    درود و ارات
    جناب مهربان نازنین
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿
    حق نرد است “که” برای صبر خود…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا