🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار رسول مهربان
رسول مهربان

خریدار

رسول مهربان 18 شهریور 1400

 

از دلــخوشـی گـفتی رَفیق، دل خوشی سیری چند؟

سایر

خوانش: 163

سپاس: 0

 

گاه گاهی حقِ مَرد است که طوفانی شَوَد

سایر

خوانش: 173

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

 

مگر ای دل نـمـیدانی که بـی اِدراک خواهیم شد

دوبیتی

خوانش: 209

سپاس: 0

 

خداوندا تویی خالق، چه وضعِ خلقِ انسان بود

دوبیتی

خوانش: 172

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

بـر چـهـره ی مَردُم زِ خنده اثری نیست

دوبیتی

خوانش: 174

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

غـافل شده ایـم دیگر از دوست خبر داریم؟

سایر

خوانش: 132

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

مُدعیِ بهشت

غُصه ی بهشتِ دیگری نخور ای زاهد

سایر

خوانش: 210

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

از تهمتِ نادیده حمایت نکنیم

رباعی

خوانش: 147

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

رسول مهربان

گرفتار

رسول مهربان 01 شهریور 1399

گرفتار

ای دلِ سـاده بـیـا کـمـتر خـودت را پیر کن

خوانش: 110

سپاس: 1

رسول مهربان

کرونا

رسول مهربان 22 مرداد 1399

 

در خــوابِ غــفـلـت

سپید

خوانش: 119

سپاس: 3

 

روزگــار بــازی نــکـن مـا اهلِ بازی نیستیم

خوانش: 178

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

عشق را در کوچه های شهر آسان می دهند

سپید

خوانش: 158

سپاس: 1

رسول مهربان

فقر

رسول مهربان 27 اردیبهشت 1399

 

ژولـیده شده تن پوش جُز پول دَوایَش نیست

خوانش: 173

سپاس: 3

رسول مهربان

عالم شعر

رسول مهربان 12 اردیبهشت 1399

 

شاعری درس است یک درسِ بی پایان

مثنوی

خوانش: 265

سپاس: 3

 

فرق دوست و دشمنِ خود را ندانستن بد است

خوانش: 186

سپاس: 2

رسول مهربان

غافل

رسول مهربان 24 فروردین 1399

 

از خدا هر روز مرگ میخواست اما او نَمُرد

سایر

خوانش: 270

سپاس: 1

 

اگر آن تُرکِ شیرازی بدست آرَد دلِ ما را

خوانش: 207

سپاس: 1

رسول مهربان

از غم بگو

رسول مهربان 09 فروردین 1399

 

شعر می گویی بیا یکبار هم از غم بگو

خوانش: 171

سپاس: 4

 

شاعران با یک قلم هر بار غوغا میکنند

خوانش: 225

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

چَشمِ خود باز کنیم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 121

سپاس: 1

تعداد نظر: 1