🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشن میلاد سروش (روزشمار)

(ثبت: 234661) آذر 29, 1399 

روزشمار #یکم_بهمن / #یکم_دلو
(20 ژانویه)

سومین جشن میلاد #شعر_سروش

Рӯзшумори ҷашни милоди #Шеьри_СУРӮШ

سروشی از جناب
حامی شریبی

در ذهنم چیزی از هم می پاشد آیا ایمان نیست

در من چیزی مرتب راه میرود آیا وجدان نیست

تصور میکنم رسیده ام به نقطه ی تردید آیا زندان نیست

احساس میکنم
به یک
قبله نما …
محتاجم

#حامی_شریبی
شعر سروش : فبله نما

اولین های شعر سروش

#عیسی_غفوری
#حبیب_رضائی_رازلیقی
#شهاب‌_الدین_شجاع
#علی_سیاوشی
#حامی_شریبی
#علی_معصومی
#محمد_صدوقی
#ایمان_اسماعیلی_راجی
#محمدعلی_رضاپور
#وغیره
👇👇👇
@sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐🌺🌺🌺🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا