🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمهوری اسلامی ایران

(ثبت: 257380) اسفند 27, 1401 

 

نه ایران می رود در زیر یوغ خائن و ناکس
نه سودی می برد از فتنه و آشوب ها، کرکس

به لطف باد بالا رفته اند اما نمی فهمند
که کوتاه است این بالا نشینی های خار و خس

اگر سید علی را مقتدای خویش می دانیم
جمل هم در میان باشد نباید بود دلواپس

زمام انقلاب ما به دست حضرت مهدی است
چرا اندوه می گیرد تو را در این بلاها پس!؟

به جز جمهوری اسلامی ایران پناهی نیست
پر از تلخی و شیرینی است ،عشق ماست، ما را بس…

#محمدجواد_منوچهری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا