🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “جنگ های زیر خاکستر”

(ثبت: 267167) بهمن 1, 1402 

 

خاورمیانه جای امنی نیست.
سیاست عشق را نمی شناسد!
گلوله ها نیز.
بیا قبل از تمام جنگهای زیر خاکستر
مال هم شویم.
من به روزهای بدون تو
فکر نکرده ام.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۰/۲۸

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1402

    خاورمیانه جای امنی نیست.
    سیاست عشق را نمی شناسد!
    گلوله ها نیز.
    بیا قبل از تمام جنگهای زیر خاکستر
    مال هم شویم.
    من به روزهای بدون تو
    فکر نکرده ام.

    درود
    دخترم ،
    روزهای بی تو‌
    شام مرگ من است
    و‌ با تو‌
    تمام‌ شب ها روشن است

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • دنیا تیموری

      بهمن 2, 1402

      درود باباطارق عزیز
      بسیار خرسندم ک نگاه پر مهرتون همواره انرژی بخش احساس و واژه هام هست.
      سپاس از خط گرم نگاهتون🙏🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    بهمن 1, 1402

    بیا قبل از تمام جنگهای زیر خاکستر
    مال هم شویم.

    درود.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا