🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 10 
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 25, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

  2. مدینه ترکاشوند

    اسفند 25, 1400

    درود برشما
    بسیار زیبا دستمریزاد

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 25, 1400

    سلام و درود
    شادمان باشی در این هوای بهاران

  4. حسین شیرکوند

    اسفند 26, 1400

    🌷💐🌺🌷💐🌺🌷

  5. سیاوش آزاد

    اسفند 26, 1400

    سلام درود بر نگاه شادی طلب منتها افق ها شاید متعالی تر گردد بهتر باشد چون
    آنقدر دلیل برای شادی هست که مدام شاد باشیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا