🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حتی پلک نمی زند

(ثبت: 243290) آذر 22, 1400 

 

سرانجام قانون نوشتند

آن چنان‌ که دوست داشتند

و کاشتند و برداشتند و انباشتند

و ما مغبون شدیم

و ما دلخون شدیم

و ما کافران قانون شدیم

و آنان که از قبل ایمان داشتند …

نپنداشتند

که حتی پلک نمی زند

آسمان.

#شعرپیشرو
#شعرسروش
#محمدعلی_رضاپور

 

 

 

نظرها
  1. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 24, 1400

      سلام و درود و سپاس فراوان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  2. خسرو فیضی

    آذر 22, 1400

    با درودم نیک 🌺
    . استاد گرامی سروده زیبایی را رقم زده اید
    . تلاش خستگی ناپذیرتان را می ستایم
    . چگامه تان مانا و
    . دلت
    . مثل طلوع سحری
    . پی خورشید حقیقت بادا 🌺🌿🌺

  3. محمد حسنی

    آذر 22, 1400

    🍂🍂🍂💚

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا