🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف بنیانگذار

(ثبت: 250136) مرداد 24, 1401 

 

گفت: طاغوت، ذره ذره شود

مثل دریا که قطره قطره شود

ویژه ی یک لباس خاص که نیست

اندک اندک، به پا، دوباره شود

حرف بنیانگذار را گفتم.

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهرا آهن

    مرداد 24, 1401

    درود بر شما جناب رضاپور بزرگوار

    قبال تامل سرودید

    پاینده و پیروز باشید🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا