🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف مردم…

(ثبت: 242566) آبان 8, 1400 
حرف مردم…

 

مـی شَـوَد هَـم بـه طـورِ random گـفـت

هَم‌ بـه موقـع، وَ بــا تَــبَــسُّــم گــفــت

مَــحــضِ آســودِگـــی فَــقَــط بــایَــد

گــــورِ بــابــایِ حَــرفِ مَــردُم گــفــت.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):