🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریر نگاه

(ثبت: 3585) اسفند 18, 1395 

من

” بی تو “

خیاط ماهری 

شده ام،

هرشب 

حریر نگاهم را

با اشک

به راهت می دوزم…

دنیا.ت (ماهک)

16/اسفند/95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):