🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسن سهرابی

(ثبت: 268735) فروردین 11, 1403 

 

چشم‌هایی چه فریبنده و شیطان داری
قامتی سبزتر از سرو خرامان داری

چشم‌هایت، عسل ناب سهند و سبلان
و لبانی که به شیرینی سوهان داری

بذل کرده است سمرقند و بخارا، حافظ
تو چه چیزی کم از آن دختر افغان داری

اصفهان با همه ی جاذبه اش می داند
آنچه خوبان همه دارند، دو چندان داری

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 11, 1403

    سلام و درود بر شما
    بسیار زیباست

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 11, 1403

    سلام و درودبسیار زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا