🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حسن سهرابی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

وبلاگ حسن سهرابی « صفحه اشعار عاشقانه »

آخرین اشعار حسن سهرابی

دل شب

حسن سهرابی 09 اردیبهشت 1403

 

شب اگر باشد و می باشد و من باشم و تو

دوبیتی

خوانش: 5

سپاس: 0

حسن سهرابی

حسن سهرابی 12 فروردین 1403

 

امشب زده ام فالی، مستانه تر از هر شب

ترانه

خوانش: 19

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

حسن سهرابی

حسن سهرابی 11 فروردین 1403

 

چشم‌هایی چه فریبنده و شیطان داری

ترانه

خوانش: 25

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

حسن سهرابی

حسن سهرابی 10 فروردین 1403

 

چه سازم که سوی تو راهی ندارم

چهارپاره

خوانش: 23

سپاس: 1