🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسن سهرابی

(ثبت: 268736) فروردین 12, 1403 

 

امشب زده ام فالی، مستانه تر از هر شب
دیوانه شدم امشب، دیوانه تر از هر شب

در این صدف عشقم، گوهر شده‌ای جانا
دردانه شدی امشب، دردانه تر از هر شب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی میلادی

    فروردین 15, 1403

    به به 👏🌹❤️
    درود بر شما 💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا