🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضرت معصومه (س)

(ثبت: 265113) آبان 7, 1402 

حضرت فاطمه معصومه (س)

حضرتِ معصومه شما
کریمه ی شهرِ قُمی

خواهری مهربون واسه
آقا امامِ هَشتُمی

بعد از امام رضا شما
اُمیدِ قلبِ مَردُمی

اُمیدی واسه دل های
حَزین و پُر تَلاطُمی

تو ذهنِ من شما مِثه
یه بانو با تَبَسُّمی

یه بانوی مُحَجَّبه
میونِ دشتِ گندُمی

شبیهِ گُل خوش عطر و بو
زیبا مِثه تَرَنُّمی

حقیقتاً خانم شما
فَراتر از تَجسُّمی

ای کاش مِثه شما بشم
شما که خیلی خانُمی

 

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    آبان 7, 1402

    زیبا سروده اید
    🌿🍃💐🍃

    • علیرضا قاسمی

      آبان 7, 1402

      متشکرم از لطفتون ، زنده باشید ان شاءالله

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا