🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضور تو !

(ثبت: 235020) دی 10, 1399 

 

هُرم نفس هایم در پس و پیش ثانیه ها…

حرارت دوست داشتنت را فریاد میزنند…

و این حضور توست که کافور دل سوخته ام میشود…

کافور: مرهم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 10, 1399

    سلام مهربانو
    خوش آمدید به جمع شعرپاکی ها
    ماناباشید…همواره شاد وموفق🌸🌸🌸

    • فاطمه لطفی

      دی 10, 1399

      سلام
      خیلی ممنونم از لطفتون 🙂

  2. درود فراوان

    ذوق و سلیقه ی شما ستودنی ست، ادامه دهید …

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

    • فاطمه لطفی

      دی 11, 1399

      بینهایت ممنونم از لطفتون 🙂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا