🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیچک

(ثبت: 235305) دی 19, 1399 

 

تمنای داشتنت…

همچو پیچکی ….

وجودم را در بر گرفته!!

نفس به نفس، حصارش را تنگ تر و تنگ تر می کند …
و قلبم را از شدت اندوه و دلتنگی، سخت می فِشارد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    دی 19, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا