🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ…

(ثبت: 235065) دی 11, 1399 

 

رگ هایم به جای خون ، دلتنگی به قلبم سر ریز می کنند…
غافل از اینکه، قلب کوچِکم تاب این حجم عظیم از درد را ندارد!
کمی مرگ برایش تجویز کنید!!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    دی 11, 1399

    ماناباشید مهربانوی جان،شاد وموفق🌸🌸❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا