🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حوالی خدا

(ثبت: 221512) بهمن 7, 1398 

 

در حوالی تو

همه حال ها خوب است

هر حسی ناب

آنقدر که می شود

هر کسی را دوست داشت

۰

۰

یا خدای احوال
نزدیکترم کن

محمدحسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 7, 1398

    مانا باشید آقای حسنی
    ممنونم از اشتراک گذاری
    حس این اثرکوتاه زیبا بود.

    💐

    • محمد م

      بهمن 11, 1398

      سلام ممنونم برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا