🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حُسن یوسف!

(ثبت: 240466) شهریور 4, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

خسته از سنگزار مشغله ها/
که میان من و دل و دوست/
می نهد زخم سخت فاصله ها/
به گل جعفریّ و داوودی/
می کنم گله ها/
حُسن یوسف! //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 4, 1400

    سلام
    زیبا سروده اید
    قلم تان مانا
    اشعارتان همیشه پر از گل و برگ و درخت و کلاً طبیعت هست،خیلی هم عالی
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 6, 1400

      سلام و درود و سپاس
      خدا را شکر 🌹🌺🌹🌺🌹🌿🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا