🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حیران گشته ام

(ثبت: 259083) اردیبهشت 10, 1402 

 

امشبی را با دلم سر کن که حیران گشته ام
داغِ هجرانت چنان دارم که ویران گشته ام

من ز جان خویشتن جا مانده ام ای جان من
وین عجب دنبال جانان در پِیِ جان گشته ام

آخرش ما را به رِندی شهره شهرِ خویش کرد
وین سبب من تا اَبد دردانه دوران گشته ام

بی وفایی کارِ خوبان نیست، هستم در عجب
من که عمری با وفا در زمره خوبان گشته ام

گر خبر آمد که سودازده ای گم گشته است
آن منم! در کوچه‌ ای دنبالِ درمان گشته ام

دردِ من را یک شبی طاقتِ دوری آرزوست
حال که با رفتنت، یعقوبِ کنعان گشته ام

خاطرم را رنجه می داری تو با هر خاطره
خاطراتت زنده باد! گر چه گریان گشته ام

سید عرفان جوکار جمالی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام و درود🙏💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا