🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 « حیله »

(ثبت: 231019) شهریور 6, 1399 

« حیله »

رندی همه عمر خود کند حیله گری

با مکر و دغل نشان دهد او هنری

این خدعه که میکنی حلالت نشود

نیرنگ تو را خدا که دارد خبری

رباعی : بهنام حیدری فخر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 7, 1399

    السلام علی الحسبن
    ¤¤¤¤¤
    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
    در پناه خدا

    • بهنام حیدری فخر

      شهریور 12, 1399

      درود و سپاس بی پایان از توجه و لطف همیشگی شما استاد گرانقدر،مانا باشید گرامی 🌹🌹🌹