🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطر یار

(ثبت: 240459) مرداد 21, 1400 

سروشی تقدیم تان:

شعر رنگین‌کمان و خاطر یار/
شعر من، همچنین بخاطر یار/
شعر من، همچنان بخاطر یار/
شعر من، جانِ جان! بخاطر یار/
تپشِ قلبِ شاعری ای عشق! //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. محمد توکلی

    مرداد 21, 1400

    بسیار با احساس و عالی.
    درودتان باد🌹🌹🌹

  2. کبری محمدی

    مرداد 21, 1400

    🌿سلام بر امام عشق، حسین جانم🌿

    سلام
    ممنون از تقدیمی زیبای تان😊
    قلم تان تواناتر
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 21, 1400

      السلام علیک یا اباعبدالله
      درود و سپاس تان

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا