🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه ایی خواهم ساخت

(ثبت: 268297) اسفند 21, 1402 

 

خانه آیی خواهم ساخت روی ابر
رو به خورشید
همسایه دیوار به دیوار باد
من از همه جهان فقط عشق را با خودم همراه خواهم کرد
زهره را در آغوش خواهم کشید
تا سحرگان با نوازش نور خورشید
بر تن عریانمان بیدار شویم
خانه مان هرروز غرق نور
هرشب پر از ستاره

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا