🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همه مردم شهر بامن خاطره دارن

(ثبت: 263054) مرداد 28, 1402 

 

همه مردم شهر با من خاطره دارن
همشون یه روز نشستن با من درد دل کردن
یکیشون دردش نون
خیلیا شون دل باختن
واسه دیدن غروبا کنار من نشستن
بعضی ها پولشون قمارکردن
خیلی ها کارشون از دست دادن
واسه اینکه عشقشون ندونه صبح تا شب کنار من نشستن
خیلی هام با عشقشون با ماه شب چهاردشون اومدن
چشاشون بهم دوختن
لباشون تو لبهای هم جستجو کردن
بعضی یارشون گم کردن
بعضی ها همسفر عشقشون از دست دادن
داغ تنهایی دارن
از همه دنیا دست بریدن
اینهمه سال گوش بودن
واسه بوسه ها یه جای خلوت بودن
واسه شنیدن غصه ها یه دریا بودن
واسه تجربه های تازه همیشه آماده بودن
من یه نمیکتم تو پارکی
که همه توش رهگذرن
هرکسی خسته میشه
هرکسی دل می‌بازه
هرکسی که در د دل داره
من یه آغوش گرمم
واسه آرامش دادن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا